Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 2 november 2018

5.0
  • Interne geneeskunde

Ik heb meerdere bloedonderzoeken moeten doen, waar ik maar halve info bij heb gekregen. Ik moest zelf overal achteraan bellen. Ook toen was er nog onduidelijkheid en bleek bij het lab er toch ook dingen niet begrepen werden.Verder is de bel afspraak niet goed gemaakt. Op mijn kaartje stond een hele andere dag dan bij de internist. Waardoor ik 4 dagen later ben gebeld. Intussen heeft huisarts dit opgepakt. Dit geeft weinig vertrouwen.Daarbij gaf de internist aan dat de lab uitslagen goed waren, terwijl later bleek dat niet alle bloedwaarden goed waren. Nog minder vertrouwen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi - Hilversum

Wat vervelend te lezen dat er zoveel onduidelijkheid was over uw bloedonderzoeken en de belafspraak. Wij betreuren het dat u hierdoor te weinig vertrouwen heeft in ons ziekenhuis. Via de redactie van ZorgkaartNederland hebben wij geprobeerd contact met u op te nemen om te horen wat er precies is voorgevallen. Helaas stond u hier niet voor open. Mocht u op een later moment nog contact met ons willen opnemen dan kunt u een mail sturen naar communicatie@tergooi.nl. ^MW

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.