Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 19 april 2019 De inzender van deze waardering is geverifieerd

  • 6
  • 7
  • 8
  • 6
  • 8
  • 5
  • 7

Gemiddeld cijfer

6.7
  • Chirurgie (Heelkunde)

Toelichting

Na de ingreep hoorde ik niets meer tav hoe het gegaan was en kreeg ik geen advies tbv herstel. Ik heb de zuster op de uitslaapkamer hier naar gevraagd. Die heeft vervolgens de assistent van de chirurg gesproken obv er nog wat bij de apotheek besteld is wat vervolgens niet klaar lag toen ik ca 1,5 uur later het ziekenhuis wilde verlaten. Ik moest in de middag terugkomen. Dus al met al vond ik de totale communicatie en zorg wat matig. Ik ben omdat de klachten nog niet helemaal verdwenen waren bij de arts teruggeweest (die aangaf dat eea normaal was) en toen heb ik ook mijn ervaring op de dag van de behandeling met hem gedeeld waarop het antwoord was. Als je nu niet terug was en alles was opgelost dan was dit waar je nu mee komt geen 'issue' geweest. Ik was zo verbaasd door die reactie dat ik niets meer heb gezegd. Dit was hoe dan ook mijn ervaring die ik dus matig vond. De communicatie en nazorg was gewoon niet goed. Dit los van het feit dat ik nog ben teruggeweest omdat ik nog niet van al mijn klachten af was (en nog niet ben).

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Hartelijk dank voor uw uitgebreide toelichting. Wat vervelend dat onze nazorg niet naar wens is verlopen. Stelt u het op prijs als wij nalv uw waardering contact met u opnemen? U kunt een mail met uw contactgegevens sturen aan zorgkaart@tergooi.nl dan kunnen wij contact met u opnemen. ^MW

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland