Tergooi, locatie Hilversum

Ziekenhuis

Van Riebeeckweg 212 1213 XZ Hilversum
Deze locatie is onderdeel van Tergooi

Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 24 november 2016

Liesbreuk

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Na meerdere maken gebeld te hebben voor een afspraak wat wel 3 weken duurden ben ik slecht voorgelicht over de operatie, en omdat het lang duurde heb ik al een opname gepland en omdat ik slecht geïnformeerd ben, terug naar de huisarts en weer een verwijzing naar een ander ziekenhuis wat ook even duurde, met de afspraak van een ander ziekenhuis op zak heb de afdeling planning gebeld van Ter Gooi hilversum-Blaricum voor afzegging, hier kreeg ik echter een aardige man aan de lijn die mij de vraag stelde waarom ik eigenlijk de afspraak wilde cancelen? Waarop ik antwoorde te weinig voorlichting te hebben gekregen van de desbetreffende chirurg, waarop hij toch een kans wilde hebben om het goed te organiseren bij een andere chirurg, toe hebben we een afspraak gemaakt met de betreffende arts specialist waarna ik de afspraak in dat andere ziekenhuis heb afgezegd. Op de dag zelf dat ik de afspraak had werk ik een uur tevoren afgebeld met de mededeling dat de arts is weg geroepen voor een spoedgeval, en niet wetende wanneer hij terug zal zijn, om het verhaal kort te houden, slechte organisatie en oog voor de klant ondanks ik ze een tweede kans heb gegeven. Ook mijn vraag om een mail te krijgen met de canceling van afspraak was niet mogelijk, de eerste afspraak die ik had moest ik 1,5 uur wachten omdat ze uitliepen kwa planning. Aan de telefoon kortaf en niet medelevend dat ik ook afspraken heb moeten afzeggen voor deze afspraak. Op z'n minst zou je toch een mail verwachten met excuses voor het ongemak. En nog steeds wacht ik vandaag op de telefoon voor inlichting en voorlichting van de operatie. Kortom drama, wel gesproken met de klantenservice maar kon niets doen behalve dit melden en of er wat meegedaan word weet ze niet.Heb al zoveel meegemaakt met dit ziekenhuis, slechte communicatie, afspraken en cancelingen struktureel probleem, kortaf aan de lijn, jonge meiden achter de poli Bali die nog amper weten wat ze moeten met klachten of opmerkingen en aanvulling of ervaringen van patiënten.Ik wacht het af of deze chirurg die mij terug zou bellen na canceling afspraak mij goed kan voorlichten en anders zou ik iedereen dit ziekenhuis afraden. Geen oog voor de patiënt, te weinig mankracht om de boel draaiende te houden met alle gevolgen Vandien, en het zou me niets verbazen als ze mijn zorgverzekeraar ook oplichten door ze de nota van de afspraak te presenteren.Vandaar dat ze geen cancelings mails sturen maar wel een bevestiging afspraak erg vreemd voor z'n grote organisatie. Als ik daar de manager van de afdeling zou zijn zou ik hier drastisch maatregelen nemen als ziekenhuis, zo kom je ook te boek als een slecht ziekenhuis helemaal nu de cijvers door zorgverzekeraars worden verzameld.Ik stop nu met typen, heb er m'n buik vol van.Na de behandeling, als het tot een behandeling komt zal ik een reactie plaatsen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.