Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 12 maart 2019 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.4
  • Chronische pijn
  • Orthopedie

Naar mijn verhaal is zeer goed geluisterd door AIO Dr. Grewal. Daarnaast heeft zij middels een gemaakte röntgenfoto en MRI een diagnose gesteld i.s.m. de specialist en röntgenoloog. Er is een behandelplan opgesteld waarmee ik nu bezig ben en waarmee ik vertrouwen voor mezelf heb gekregen om op termijn weer pijnvrij te kunnen functioneren.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Wat fijn om te horen dat u vertrouwen heeft gekregen door middel van de verleende zorg. Wij hopen dat u binnenkort weer pijnvrij zal kunnen functioneren. Bedankt voor het achterlaten van uw waardering. Wij geven uw compliment door aan de arts.
^WK

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.