Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 21 april 2019 De inzender van deze waardering is geverifieerd

• N.v.t.

8.7
  • Borstkanker
  • Plastische chirurgie

Nadat mijn huisarts, bericht had gestuurd neer Tergooi afdeling plastische chirurgie, kreeg ik al 2 dagen later een telefoontje om een afspraak te maken. Dat kon al 1 week later. Er werd  door de plastisch chirurg goed naar me geluisterd en meteen met de behandeling begonnen. Vooral het luisteren en eventuele behandelingsmogelijkheden bespreken heeft mij heel goed gedaan.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Het is fijn om te horen dat u snel geholpen bent. Het is ook fijn dat u het waardeert dat er goed is geluisterd naar u. Wij willen u bedanken dat u de moeite heeft genomen om een waardering te plaatsen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.