Tergooi, locatie Hilversum

Ziekenhuis

Van Riebeeckweg 212 1213 XZ Hilversum
Deze locatie is onderdeel van Tergooi

Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 10 januari 2018

Prostaatkanker

Specialisme

Urologie

Tergooi staat 2e in de AD top 100 over 2017. Behoorlijk geflatteerd mijns inziens. Inmiddels 2 keer van rond 9:00 uur tot rond 17:00 uur op een ongemakkelijk bed/brancard op de spoedeisende hulp gelegen en dat vind ik veel te lang. Communicatie tussen afdelingen loopt niet best. Als uitslagen uit een ander ziekenhuis niet binnenkomen, is er niemand die er achter aan gaat. Dat moet je zelf in de gaten houden. Uitslagen op mijn tergooi zijn pas na een week(!) zichtbaar, terwijl ze na maximaal 2 dagen voor de artsen/specialisten zichtbaar zijn. Ivoren torentjes mentaliteit.

Reactie van/namens Tergooi

Wat vervelend te lezen dat u zo lang heeft moeten wachten op onze Spoed Eisende Hulp en u ervaart dat de communicatie niet goed loopt. Wij zijn benieuwd wat er precies is misgegaan. Staat u open voor een gesprek met ons? U kunt contact met ons opnemen via communicatie@tergooi.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.