Tergooi, locatie Hilversum

Ziekenhuis

Van Riebeeckweg 212 1213 XZ Hilversum
Deze locatie is onderdeel van Tergooi

Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 11 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Infectieziekten

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Vader overleden op A1. Verpleegkundige van mijn vader had geen idee wat er aan de hand was na overdragen van andere afdeling. Geen klinische blik. Geen niet pluis gevoel. Geen verstand van basis verpleegkundige observaties en metingen waardoor je wist dat het niet goed ging. Ik als verpleegkundige was woedend. Het feit dat mijn vader zo slecht lag. Niemand wist hoe het kwam. Hij niets plaatste ondanks lasixpomp. Ineens weg voor een echo Cor...wisten ze ons ook niet te vertellen waarom. Liggend op bed terwijl hij niet zelf kon drinken en dus verslikte. Slijm op borst waarvoor ik zei verneveling geven. Niemand kwam even langs om uit te leggen of empathie te tonen..ik moest zelf op zoek gaan naar de dienstdoende verpleegkundige van mijn vader. Uur later maagbloeding en hartstilstand. Wij komen hier nog op terug

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Wij zijn geschrokken van uw verhaal en waarderen het dat u de moeite heeft genomen om ons uw ervaring te laten weten. Graag nemen wij contact met u op; wij sturen u hiervoor via Zorgkaart Nederland een contactverzoek omdat uw review hier anoniem is. Wij bieden u ons welgemeende condoleance aan met het verlies van uw vader. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.