Tergooi, locatie Hilversum

Ziekenhuis

Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 26 juli 2021 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Specialisme

Cardiologie

Wat kan beter: ik weet niet of er hier straks ook nog een vraag over komt, maar ik had 5 afspraken in 5 dagen. Over welke afspraak gaat deze vragenlijst? Qua afspraken was het een beetje jammer dat ik tegelijkertijd een afspraak had op de locatie Blaricum en Hilversum (en de afspraken waren door het ziekenhuis zelf gemaakt) Verder zijn beide locaties slecht bereikbaar met het openbaar vervoer. 1 bus per uur, en met hartklachten mag ik zelf geen autorijden.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Dank u wel voor uw toelichting; wij geven deze door aan de afdeling Cardiologie. Vervelend dat er gelijktijdig twee afspraken op de verschillende locaties waren; ook dit signaal geven wij intern door.
Wij vinden het prettig dat u over het algemeen tevreden bent over de zorg in Tergooi. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.