Tjongerschans, hoofdlocatie

Ziekenhuis

Thialfweg 44 8441 PW Heerenveen
Deze locatie is onderdeel van Tjongerschans

Waardering van Tjongerschans, hoofdlocatie - Heerenveen op 27 augustus 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Amandelontsteking

Specialisme

Kindergeneeskunde

Wat een service kreeg ik in Tjongerschans ziekenhuis in Heerenveen. Mijn zoontje kreeg hier een operatie aan zijn amandelen. Ik had uitgelegd dat ik CVS heb en niet zo lang kan zitten. Ze hebben een eenpersoonskamer geregeld voor ons, omdat dat rustiger was voor mij met een extra bed. Als ik wilde mocht ik met mijn zoon op het bed naar de ok rijden. Er was een extra medewerker mee zodat ik niet mee hoefde duwen en die eventueel mij kon ondersteunen als iets mij te snel ging. En vervolgens kreeg ik ook nog een stoel aangeboden in de ok!.En ik mocht tijdens de operatie op zijn kamer rusten. Daarnaast mocht ik ook gerust op de bel drukken als ik iets nodig had. Boven verwachting goed geregeld allemaal! Fijn een keer zoveel begrip! Een pluim voor de medewerkers hier!

Reactie van/namens Ziekenhuis Tjongerschans, hoofdlocatie - Heerenveen

Geachte heer, mevrouw,
Dank voor uw compliment. We sturen uw bericht door naar de betreffende arts/afdeling.
Hartelijke groet, ziekenhuis Tjongerschans Heerenveen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tjongerschans, hoofdlocatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.