Waardering van Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Bethesda - Hoogeveen op 14 september 2020

1.0

Treant is een "zieken huis" zonder oogarts en oog voor zorg alleen maar kijken naar hun dikke salaris.

Reactie van/namens Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Bethesda - Hoogeveen

Geachte mevrouw/mijnheer,

Het spijt mij te lezen dat u niet tevreden bent over de behandeling bij de Treant Zorggroep, ziekenhuislocatie Bethesda te Hoogeveen.
Ik ben daar werkzaam als onafhankelijk klachtenfunctionaris en bemiddel tussen ontevreden patiënten en/of hun familie en het ziekenhuis.

Graag zou ik met u doorpraten over uw onvrede om samen te kijken of ik hierin iets voor u kan betekenen. Indien u dat wenst kunt u via de mail of telefoon met mij in contact komen, zie onderstaand mijn gegevens.

Met vriendelijke groet,
Mevr. mr. M.J. Kaal, klachtenfunctionaris/ MfN registermediator, Bureau Kwaliteit en Veiligheid, Treant Zorggroep,
Tel. nr. 088-1290153
E-mail: klachtenfunctionaris@treant.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Bethesda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.