Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja

Ziekenhuis

Boerhaavestraat 1 9501 HE Stadskanaal
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep

Waardering van Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja - Stadskanaal op 22 juli 2013

Er is eerst een Rofoto gemaakt , in eerste instantie bijna van mijn hand , terwijl ik schouderklachten heb. De orthopeed had de rofoto's al gezien en zijn diagnose vrijwel klaar voordat hij mij zag. Foto's zijn van een 12jaar oude blessure , klachte bestaan pas een half jaar. Ik heb geleerd dat de foto's de diagnose onderbouwen , en niet andersom. Orthopeed besloot tot injectie in schouder , zonder overleg , en zonder te vertellen wat er geinjecteerd werd, en wat daarvan de gevolgen zijn. Heb ik verder op het flesje bekeken en gegoogled .Overigens is het een aardige man en was ik het met deze behandeling best eens en ben lachend naar huis gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.