Waardering van Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja - Stadskanaal op 24 februari 2014

3.5
  • Chirurgie (Heelkunde)

Er is niet besproken wat de consequenties zouden kunnen zijn van de behandeling (vooraf) Na de behandeling kon ik er niet achter komen hoe lang ik problemen zou ervaren en wat ik geacht werd wel/niet te kunnen. De samenwerking in het team kwam niet goed over. Het leek alsof men het onderling niet eens was. Er is geen controle geweest. Er werd niet geinteresseerd gereageerd toen ik belde dat de behandeling tot problemen leidde. De laboranten hebben veel opgevangen. Ik heb bij een volgende verwijzing voor dezelfde klacht om een bepaalde chirurg gevraagd. Deze heb ik niet gekregen. Er werd hierover niets uitgelegd.

Reactie van/namens Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja - Stadskanaal

Het spijt ons dat u een slechte ervaring hebt gehad met ons ziekenhuis. Wij zouden uw klacht graag diepgaand en persoonlijk met u willen bespreken, want met uw klacht kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. Wanneer u daar ook prijs op stelt, dan kunt u contact opnemen met onze ombudsfunctionaris. De ombudsfunctionaris bespreekt met u op welke wijze uw klacht het beste behandeld kan worden, bemiddelt daarbij en geeft zo nodig aanbevelingen aan de organisatie om de zorgverlening te verbeteren. De contactgegevens zijn:

Ombudsfunctionaris Refaja ziekenhuis

e-mailadres: ombudsfunctionaris@refaja.nl

tel. : 0599-654 897.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.