Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja

Ziekenhuis

Boerhaavestraat 1 9501 HE Stadskanaal
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep

Waardering van Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja - Stadskanaal op 10 juli 2017

Specialisme

Interne geneeskunde

Ik heb  op vele afdelingen goedde afhandeling gehad zeer te vrede .op een na heb ook advies gevraagt door ander arts. Maar urlus geen goede afhandeling gehad.jammer

Reactie van/namens Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja - Stadskanaal

Geachte mevrouw/ mijnheer, het spijt ons op Zorgkaart te lezen dat u ontevreden bent over de behandeling bij de Treant Zorggroep, ziekenhuislocatie Refaja te Stadskanaal. Ik ben werkzaam als onafhankelijk klachtenfunctionaris en bemiddel tussen ontevreden patiënten en/of hun familie en het ziekenhuis. Graag zou ik met u in contact komen om te praten over uw onvrede en samen te kijken of ik iets voor u kan betekenen. Wilt u mij bellen of mailen? Met vriendelijke groet, Mw. drs. L. Behr, Klachtenfunctionaris, Bureau Kwaliteit en Veiligheid, Treant Zorggroep, Tel. nr. 0591 69 12 25, E-mail: klachtenfunctionaris.refaja@treant.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.