Waardering van Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja - Stadskanaal op 14 mei 2010

9.7

Ik werd werd hier voor het eerst serieus genomen en geholpen. Het duurde lang voordat ik een afspraak had, maar uiteindelijk ging alles snel uitgevoerd. Ben opgelucht. De pijn is er nog wel, maar veel minder. En nu ik er patiënt ben hoef ik niet meer zo lang te wachten. Vriendelijke verpleegkundigen. Je krijgt er een maaltijd, koffie etc. Informatie voor de behandeling was wat kort. Kreeg wel een folder mee die veel duidelijk maakte, en extra uitleg vlak voor de behandeling door de verpleging. Ik werk weer, ik leef weer op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.