Waardering van Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja - Stadskanaal op 17 oktober 2017

3.2
  • Radiologie

Twee jaar geleden in Refaja terecht gekomen met kramp op de borst, na wat onderzoeken hebben ze me door verwezen naar Emmen voor verder onderzoek, ik wilde weten wat voor onderzoek dus heb Emmen gebeld die me zei dat ik gedotterd zou worden, second opinion gevraagd bij UMCG, hartscan gehad daar en de cardioloog zei weet niet hoe ze erop komen dat u gedotterd moet worden. Vandaag heen voor een echo bovenbuik, afspraak stond op 8 uur ik was om 10 voor 8 aanwezig, door de zenuwen verwijsbrief vergeten, dan kunnen we u niet helpen en is uw eigen schuld, ik zei als ik de huisarts bel dan kan ze hem direct faxen, nee dan bent u te laat, toch huisarts gebeld die hem direct wilde faxen, het was inmiddels 3 minuten over 8. Ik zei tegen de dame de huisarts stuurt de fax nu, nee mevrouw u kunt vandaag niet meer geholpen worden, werd met een zekere minachting behandeld, assistente van de huisarts zei ook wat is dat nou? Stel nu dat k niet de 2e in de rij was geweest maar de 10e en ik had wel de verwijskaart bij  me dan was ik ook pas 5 tot 7 minuten over 8 aan de beurt geweest en dan had het nog wel gekund. Ik ben in geen enkel ziekenhuis zo neerbuigend behandeld. Thuis UMCG maar gebeld was pas 1 november plek maar medewerkster is voor me gaan informeren en kan nu donderdag terecht. Wat een warm bad en menselijkheid in het UMCG. Bij Refaja ben je nummer, bij UMCG ben je mens

Reactie van/namens Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja - Stadskanaal

Geachte mevrouw/ mijnheer, het spijt ons op Zorgkaart te lezen dat u ontevreden bent over de behandeling bij de Treant Zorggroep, ziekenhuislocatie Refaja te Stadskanaal. Ik ben werkzaam als onafhankelijk klachtenfunctionaris en bemiddel tussen ontevreden patiënten en/of hun familie en het ziekenhuis. Graag zou ik met u in contact komen om te praten over uw onvrede en samen te kijken of ik iets voor u kan betekenen. Wilt u mij bellen of mailen? Alvast bedankt voor uw moeite.

Met vriendelijke groet, Mw. drs. L. Behr, Klachtenfunctionaris, Bureau Kwaliteit en Veiligheid, Treant Zorggroep, Tel. nr. 0591 69 12 25, E-mail: klachtenfunctionaris.refaja@treant.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.