Waardering van Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja - Stadskanaal op 13 februari 2013

8.3

Tevreden ben ik over het Refaja ziekenhuis omdat ik door mijn huisarts niet begrepen was, ik eindelijk in het ziekehuis kwam. De specialist die ik daar trof was een heel prettig. Zij heeft mij sirieus genomen waardoor ik uit eindelijk bij de specialist ben terecht gekiomen die wat aan mijn klachten kon gaan doen. Dat is allemaal na de tijd erg snel gegaan en daar ben ik blij om. Ben nu herstellende van mijn neus operatie en ik zie de toekomst weer zonnig tegemoed dankzij het goed luisteren van de Gyneacoloog bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.