Waardering van Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper - Emmen op 13 juli 2019

3.3
  • Maag-darmbloeding
  • Interne geneeskunde

Een rotervaring. Al vanaf het bellen. Wat onbeschoft. Word er gezegd ga even overleggen. Hoor je op de achtergrond. Dat is die gast weer, met buikklachten. Heel ongehoord. Afserveren van pijnklachten telefonisch terwijl stevige middelen al waren ingezet zo ook gemeld. Brutaal zijn tijdens verblijf spoeddienst. De vraag welke soort morfine na drie keer toe nog steeds niet beantwoord werd. Dit bij latere navraag arts. Pas duidelijk werd. Ook nog met risico's. Immers zet ik zelf pijnstilling voor chronisch klachten. Dan vervolgens na twee Moviprep laxeer. Die zijn gaan verstoppen. Toch onderzoeken. Zelfs na huis sturen. Zonder tekst of uitleg. Ben wakker geworden badend in ontlasting. Als het even kan? Rijd mij in vervolg maar door na UMCG,

Reactie van/namens Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper - Emmen

Geachte mijnheer,

Het spijt ons op Zorgkaart te lezen dat u ontevreden bent over de behandeling bij de Treant Zorggroep, ziekenhuislocatie Scheper te Emmen.

Uw klachten waren al bij het ziekenhuis bekend omdat u deze eerder via de mail en telefonisch had gemeld. Uw klachten zijn na het melden direct door de betrokken zorgverleners opgepakt om ervoor te kunnen zorgen dat u de goede zorg ontvangt. Inhoudelijk is dit met u gecommuniceerd.

Namens het ziekenhuis wens ik u veel sterkte en hopelijk een voorspoedig herstel.

Met vriendelijke groet, Mw. drs. L. Behr, Klachtenfunctionaris, Bureau Kwaliteit en Veiligheid, Treant Zorggroep, Tel. nr. 0591 69 12 25, E-mail: klachtenfunctionaris.scheper@treant.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.