Waardering van Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper - Emmen op 2 oktober 2018

• Orthopedie

Hele fijne orthopedisch chirurg, Dhr. B.W.L. (Benjamin ) van 't Hof Ik had eerst een andere dhr Koot, maar daar was de wachtlijst te lang van en ben aangewezen op dhr van 't Hof.. op 17 juli 2018 was het voor mij een spannende dag kreeg een teen correctie, ik had een knokkel aan de zijkant wat zo pijn deed met dragen van schoenen.. en mijn grote teen ook de rest weg drukte.. nu is mijn teen recht en dat ben ik hem dankbaar. Nu heb ik nog steeds de zwelling maar kan al gelukkig weer lopen na bij elkaar 6 weken gips waarvan je 2 weken niet mocht belasten en 4 weken loopgips wat te strak zat en ik niet kon lopen.. mijn proces ging daardoor beetje traag achteruit.. het bewegen van de teen gaat wel maar het gaat nog niet heel best nog, voorall nog veel pijn. Er zit een schroefje in mijn middelste voetbeentje alles zag er prima uit. 30-10-18 weer komen voor controle en kijken wat de arts zegt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.