Waardering van Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper - Emmen op 4 mei 2019

4.7
  • Botaandoeningen
  • Orthopedie

Ingreep was noodzakelijk, grote teen vastzetten en botstukjes wegnemen. Voet verder geen aandacht aan besteed, andere specialist Neuroloog in ander ZH. heeft verbeteringen aangebracht en dacht mee met de vragen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper - Emmen

Geachte mevrouw/ mijnheer,

Het spijt ons op Zorgkaart te lezen dat u ontevreden bent over de behandeling bij de Treant Zorggroep, ziekenhuislocatie Scheper te Emmen. Ik ben werkzaam als onafhankelijk klachtenfunctionaris en bemiddel tussen ontevreden patiënten en/of hun familie en het ziekenhuis. Graag zou ik met u in contact komen om te praten over uw onvrede en samen te kijken of ik iets voor u kan betekenen. Wilt u mij bellen of mailen? Alvast bedankt voor uw moeite.

Met vriendelijke groet, Mw. drs. L. Behr, Klachtenfunctionaris, Bureau Kwaliteit en Veiligheid, Treant Zorggroep, Tel. nr. 0591 69 12 25, E-mail: klachtenfunctionaris.scheper@treant.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.