Waardering van Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper - Emmen op 1 november 2018

• N.v.t.

6.7

Vandaag 1 november zou ik geopereerd worden een Tur blaas operatie voor de 4 de keer ivm blaaskanker.Ik moest mij om half 12 melden.Toen we op de afdeling kwamen werd verteld dat ik eerst om 3 uur op de planning stond maar uit liep naar half 4. Had niets meer gegeten en gedronken en op dat moment was het 13.00 uur klaar met gesprek verpleegkunde en mocht ik nog even naar beneden. Kwart over 2 weer op de afdeling om te wachten om naar ok gegaan. Heb de Diclofenac en Paracetamol ingenomen. Om 4 uur kwam mijn behandelende arts uroloog vertellen dat de operatie niet door gaat en dat ik volgende week donderdag zou worden geopereerd, want op de ok zaten ze op de marge uren van opereren.Ik kon mijn tas weer in pakken na halve dag in ziekenhuis te hebben gewacht met de spanning en stress voor de operatie en dan sturen ze je gewoon naar huis. Weer een week stress en onzekerheid ivm is de kanker terug. Je wordt niet als mens behandeld maar je bent een nummer. Erg boos en verdrietig

Reactie van/namens Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper - Emmen

Geachte heer,

Het spijt ons op Zorgkaart te lezen dat u ontevreden bent over de behandeling bij de Treant Zorggroep, ziekenhuislocatie Scheper te Emmen. Ik ben werkzaam als onafhankelijk klachtenfunctionaris en bemiddel tussen ontevreden patiënten en/of hun familie en het ziekenhuis. Graag zou ik met u in contact komen om te praten over uw onvrede en samen te kijken of ik iets voor u kan betekenen. Wilt u mij bellen of mailen? Alvast bedankt voor uw moeite.

Met vriendelijke groet, Mw. drs. L. Behr, Klachtenfunctionaris, Bureau Kwaliteit en Veiligheid, Treant Zorggroep, Tel. nr. 0591 69 12 25, E-mail: klachtenfunctionaris.scheper@treant.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.