Waardering van UMC Groningen (UMCG), locatie Hanzeplein - Groningen op 10 januari 2017

2.5
  • Bipolaire stoornissen
  • Psychiatrie

Na de 1e opvang op een sobere Spartaans aandoende afdeling en dito kamer wat ook nog eens wekenlang een erg lawaaiige omgeving bleek, heb ik lang moeten wachten op wat later een arts(assistent) bleek te zijn. Dit heeft mij in de beginfase erg onzeker gemaakt waar ik achteraf bezien weken voor nodig ben geweest om dit te kunnen verwerken. Directe familie werd gedurende de gehele opvang en verpleging aldaar slecht geïnformeerd over de voortgang en vooruitgang van het genezen van mijn stoornis. Verpleegkundigen waren zeer behulpzaam, artsen ontberen vooral menselijkheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Groningen (UMCG), locatie Hanzeplein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.