UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan

Samenwerking

Urinewegaandoeningen

Specialisme

Urologie

11 dagen opgenomen geweest op de afdeling Urologie. De verpleging was zeer vriendelijk, namen de tijd voor mij ondanks de hoge werkdruk, dachten met mij mee. Handelden direct als dat nodig was en/of schakelden een arts of andere hulpverlener in. Mijn behandelend arts is meerdere keren langsgeweest. Het enige minpuntje was dat de begeleiding van de stomaverpleegkundige niet goed was waardoor ik bij thuiskomst nog niet in staat was om zelf mijn stomazakjes te verwisselen. Dankzij de wijkverpleging is dat probleem nu opgelost. Al met al is de afdeling Urologie een fijne afdeling (als je dan toch in het ziekenhuis moet verblijven). Als je hulp nodig hebt dan krijg je die. Als je wat meer dingen zelf wilt doen dan wordt dat ook gestimuleerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.