Waardering van UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 30 november 2016

4.7
  • Kaakchirurgie
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Afspraken balie slecht, snappen niets en zijn zeer dominant als jij iets vraagt, zij menen het beter te weten, nog nooit zo slecht meegemaakt. Heel onvriendelijk en moeilijk door te komen als je een secretaresse of assistente van een arts wil spreken om gewoon iets door te geven wat niet bij die afsprakenbalie hoort. Een onneembaar bolwerk en je wordt gewoon onvriendelijk behandeld aan de telefoon, slecht georganiseerd. Ook geen goede nazorg na de operatie, wordt niet goed gekeken en alles is zoals het behoort te zijn volgens hen, terwijl dit helemaal niet zo is. Je voelt je afgescheept.

Reactie van/namens Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht

Geachte heer, mevrouw, we vinden het heel vervelend dat u de consulten negatief hebt ervaren. Wij komen graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren. Als u wilt, bellen wij u persoonlijk op. Mail dan uw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl.
Natuurlijk kunt u uw ervaringen ook altijd bespreken met onze klachtenbemiddelaars. Ook zij horen uw verhaal graag. U kunt hen bereiken via 088 75 562 08.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Patiëntenservice

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.