Waardering van UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 13 februari 2013

5.0

Artsen zijn, door een muur van secretaresses, zo goed als onbereikbaar, ook in ernstige gevallen. We zijn geregeld uit armoe maar naar de eerste hulp gereden, om op die manier binnen te komen met ons kind. Nazorg na zware, traumatische ziekenhuisopnamen is niet eens slecht, maar is er gewoon niet.

Reactie van/namens Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht

Geachte heer, mevrouw,

Het spijt ons dat u negatieve ervaringen heeft met de bereikbaarheid van artsen. Wij nodigen u uit om uw ervaringen te bespreken met een van onze klachtenbemiddelaars. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 088 - 755 6208.

Vriendelijke groet,

Patiëntenservice

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.