Waardering van UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 6 februari 2013

4.3

Bloed prikken binnen het umc. Door mijn ziekte moet ik regelmatig bloed prikken bij het umc Dit is een drama! Het personeel is er niet of staat te praten achter de prikkamers of zitten met ze’n alle koffie te drinken of te eten. Er zijn 12 prikkamers er worden er gemiddeld 2 gebruikt wachttijden van 1 tot 4 uur geen uitzondering. Hierover al diverse keren geklaagd maar er veranderd niets. Als ik de keus had zou ik ergens anders bloed laten prikken!

Reactie van/namens Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht

Geachte heer, mevrouw,

Het spijt ons dat u negatieve ervaringen heeft bij het poliklinisch laboratorium. Wij nodigen u uit om uw ervaringen te bespreken met een van onze klachtenbemiddelaars. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 088 - 755 6208.

Vriendelijke groet,

Patiëntenservice

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.