Waardering van UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 4 december 2019

4.0

Helaas bij de afdeling gynaecologie komt er weinig tot geen uitleg over behandelingen. Uiteraard krijg je wel informatie folders maar hier staat niet in vermeld dat je alleen dagelijks tussen 8 en 9 uur ochtend terecht kan. Ik heb weken moeten wachten tot een intake gesprek. Daarna werd mijn vervolg gesprek ook nog eens 4 weken later ingepland en daarna als nog een week later gezegd. Dit wachten was allemaal voor niks! Want niemand heeft mij ingelicht dat je alleen hier 1 uur per dag je vervolg afspraak kan plannen. Er zijn geen uitzonderingen mogelijk. Echt een slechte zaak!

Reactie van/namens Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht

geplaatst op 5 december 2019

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het heel vervelend dat u de afspraak negatief hebt ervaren. Wij komen graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren. Als u wilt, bellen wij u persoonlijk op. Mail dan uw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl o.v.v. ZorgkaartNederland en de datum van de waardering.
Natuurlijk kunt u uw ervaringen ook altijd bespreken met onze klachtenbemiddelaars. Ook zij horen uw verhaal graag. U kunt hen bereiken via 088 75 562 08.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.