Waardering van UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 23 augustus 2016

3.5
  • Oogaandoeningen
  • Oogheelkunde

ik ben door verwezen door Eyescan na een scheur in het netvlies, na vier weken zou ik een oproep kunnen verwachten, na vijf weken gebeld kreeg als antwoord dat men geen idee had wanneer ik terecht zou kunnen. De bemiddeling van het Zilveren Kruis ingeschakeld, plots was een afspraak mogelijk over 5 weken, totaal dus 10 weken. Inleidend onderzoek ging prima. De specialist van Leeuwen was drukker met de telefoon als met de patiënt, luistert nauwelijks, en geeft nauwelijks informatie. De klacht kan een jaar duren, en mocht het niet over zijn dan moet ik maar een afspraak maken. En klaar was het consult.

Reactie van/namens Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht

Geachte heer, mevrouw, we vinden het heel vervelend dat u het consult negatief hebt ervaren. Wij komen graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren. Als u wilt, bellen wij u persoonlijk op. Mail dan uw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl.
Bespreek uw ervaring vooral ook met de behandelaar. Natuurlijk kunt u uw ervaringen ook altijd bespreken met onze klachtenbemiddelaars. Ook zij horen uw verhaal graag. U kunt hen bereiken via 088 75 562 08

Medewerker Patiëntenservice

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.