Waardering van UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 9 november 2017

2.5

kOm als passant in apotheek. Ik moet by stagiaire met Friese achternaam mij uit overige patiënten niet alleen tweevoudig legitimeren. Ik moet ook medisch consult met specialist van -0 min daarvoor die wel doorgeleerd heeft overdoen. Tot moet ik formulier onderteken voor overdracht afhalen plaspil. Evenmin aan de orde bij anderen aan de balie. Ondanks 3 x protest grijpt geen van de collega ,s inOp Grensoverschrijdend gedrag van stagiaire bij zichtbaar ernstig ziek persoon. Alternatieven zouden er niet zijn volgens deze mevrouw. Willekeur overduidelijk wel.Het is schandalig dat dit kan in het UMC.

Reactie van/namens Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht

Geachte heer, mevrouw,

We vinden het heel vervelend dat u het contact met de medewerker als negatief hebt ervaren. Wij komen graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren. Als u wilt, bellen wij u persoonlijk op. Mail dan uw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl
Natuurlijk kunt u uw ervaringen ook altijd bespreken met onze klachtenbemiddelaars. Ook zij horen uw verhaal graag. U kunt hen bereiken via 088 75 562 08

Medewerker Patiëntenservice

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.