Waardering van UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 6 augustus 2018

9.4
  • Longaandoeningen
  • Longziekten en tuberculose

Telkens als ik op de poli kom of ik kom op de Spoed eisende Hulp!of dat ik kom op de afdelling waar ik bijna kind aan huis ben.( long afdeling ) Diabetis afdeling heb ik minder goede ervaringen mee.maar voor al op de longafdeling word ik vaak gedragen als graag geziene gast.ze weten wie ik ben, en hoe ik soms kan zijn. waar ze goed op inspelen.ze nemen ook de tijd voor me, als ik weer eens op genomen moet worden.en ze proberen mij dan ook opnieuw weer op de been te helpen.soms moeten ze mij dingen laten doen die ik minder leuk vind, zoals een opname ergs anders waar ik op krachten moet komen.maar van een verslaving af te komen.die Lokatie hebben ze gevonden, De WijnGaard.Waar ik vandaag ben begonen met nog een verslaving te verbreken.ik heb begrepen dat ik het niet alleen meer hoef te doen.Zij gaan mij helpen bij de geest, het ook rustig te krijgen.en stabilitijd terug te krijgen.Dus is er spraken van samen werking tussen het UMC U de Patënt en de juiste omgeving Ja.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.