Waardering van UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 6 februari 2013

9.5

UMC WKZ. Wij hebben een zeer fijne ervaring met het UMC WKZ. Ik heb een ziekte die zeer lastig is het dagelijks leven, ik slik hiervoor diverse medicijnen. Binnen een week konden we bij de behandelend arts komen. Er werden gelijk onderzoeken in gesteld naar de eventuele bijwerkingen van mijn medicatie. Tijdens de controles werd er rekening mee gehouden dat ik in een rolstoel zit. Mijn vrouw moest in het UMC WKZ bevallen. Het zijn mooie kamers waar je komt niet steriel wit maar met kleur en fleur ingerichte kamers. Deze kamers zijn wel wat klein als je in een rolstoel zit. Na het eerste bezoek van de arts bij de bevalling had deze in de gaten dat er wel weinig ruimte was en heeft er zelfstandig voor gezorgd dat wij naar een grote kamer konden. Na de bevalling mochten we op deze kamer blijven tot de eerste lijn familie langs was geweest

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.