Waardering van UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis - Utrecht op 24 januari 2018

• Infectieziekten
  • Kindergeneeskunde

Afdeling Eekhoorn is een heel prettige afdeling met veel betrokken medewerkers. Onze zoon heeft hier in 2016 ongeveer vijf weken gelegen, en er werd zeer goed voor hem gezorgd. We hadden vaak dezelfde verpleegkundigen en ze wisten veel van wat ze konden doen om hem zo min mogelijk te belasten toen hij ernstig ziek was. En soms juist hoe ze hem aan het lachen konden krijgen, geweldig wat een inzet heeft deze afdeling gegeven. Ook had het personeel aandacht voor hoe het met ons als ouders ging, en wij hebben veel in overleg kunnen besluiten. Fijn dat we als ouders veel van de verzorging zelf konden doen en dat we overal bij betrokken werden. Heel bijzonder dat we ondanks de heftige, emotionele en traumatische periode toch fijne herinneringen hebben aan deze afdeling. Hulde!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.