UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis

Ziekenhuis

uit 40 waarderingen

Informatie over

Waardering van UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis - Utrecht op 7 juli 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Groeistoornissen

Specialisme

Kindergeneeskunde

Diverse artsen komen tot 180 graden andere conclusies, spreken elkaar tegen en communiceren niet met elkaar. Na 1 jaar behandeling van onze zoon wisten we niet meer dan dat hij laag ijzer heeft. Ondanks aandringen werden onderzoeken met tussenpausen 3 maanden van elkaar gepland en namen artsen waar mogelijk de makkelijke beslissingen. Verwijzingen raken zoek, er wordt nogal neerbuigend naar ouders gedaan door kinderartsen. De mening van de ouder is totaal irrelevant en er wordt niet gecommuniceerd. Als voorbeeld werden wij als gek versleten dat we omdat we voorstellen de ingreep voor buisjes te prioriteren. De kinderarts vind het geen haast hebben, maar geeft wel aan dat een 19maanden oud kind maandelijks aan het infuus moet en permanente antibiotica tot de simpele ingreep van buisjes is gebeurd. Hiervoor is de wachtlijst ruim 6 maanden. Interne consistentie van de argumentatie is ver te zoeken. Verder hebben we uitsluitend met artsen in opleiding te maken, die om de 3 maanden wisselen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.