UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis

Ziekenhuis

Lundlaan 6 3584 EA Utrecht
Deze locatie is onderdeel van UMC Utrecht

Waardering van UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis - Utrecht op 22 maart 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Bevalling

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Ik koos ervoor om te bevallen in het WKZ omdat ik al groeiecho's in het WKZ had gehad. Tijdens de bevalling kon ik inderdaad hier terecht. In eerste instantie was de bevalling onder begeleiding van mijn verloskundige. De bevalkamer is prima, alles wat je nodig hebt maar geen extra luxes. Toen mijn bevalling medisch werd kreeg ik te maken met het WKZ personeel. Bijna allemaal erg aardig. Bij niet vorderende ontsluiting en ingrepen werd netjes bij alles toestemming gevraagd. Er werd geluisterd naar wat ik zei. Als verbeterpunt zou er iets meer aandacht kunnen zijn geweest voor mijn partner, hij voelde zich wat verloren. Ook was het wat onduidelijk na de bevalling of ik kon douchen, hoe lang we moesten blijven etc. Wat meer informatie over 'hoe nu verder' was fijn geweest. De kraamafdeling was ook prettig. Ik lag met iemand anders op een kamer en vond dat prima. Misschien hier nog een verbeterpuntje dat de verzorging van mijn baby uit handen genomen werd. Dat vond ik wel fijn omdat ik uitgeput was maar niemand vroeg of ik ook zelf wat wilde doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.