UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis

Ziekenhuis

Lundlaan 6 3584 EA Utrecht
Deze locatie is onderdeel van UMC Utrecht

Waardering van UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis - Utrecht op 4 januari 2018

Huidaandoeningen

Specialisme

Dermatologie

Mijn zoon kreeg jaarlijks een oproep voor een zeer zeldzame aandoening. Dat was heel belangrijk vond men. Bloedonderzoek was ook altijd nodig. Er zijn zelfs fotos gemaakt en dat zou dan over zoveel jaar weer plaatsvinden. Opeens kregen we geen oproep meer. Opeens is men daar mee opgehouden, zonder mededeling. Ook de administratie die ik aan de telefoon had kon mij niets uitleggen. En de artsen kunnen mij blijkbaar alleen op dinsdagen (?) in de middag te woord staan. Belafspraken op een vaste tijd kunnen niet ingepland worden (ik sta dinsdag les te geven, kan moeilijk zomaar telefoneren) helaas. Kortom ik kan geen arts spreken over hoe ik nou verder moet met mijn zoon en zijn mastocytose.Bij de jaarlijkse controles moesten wij de arts in opleiding altijd uitleggen wat de aandoening inhoudt. Nergens heb ik ooit vragen kunnen stellen want niemand wist iets. Ik ben er zelf achtergekomen dat zijn medicatie veranderd moet worden (hij groeit immers). Ik weet niet wat de afdeling dermatologie voor toegevoegde waarde heeft geleverd. Ik heb nauwelijls iets uitgelegd gekregen over deze aandoening, over oppassen met bepaald eten of medicatie.

Reactie van/namens Ziekenhuis UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis - Utrecht

Geachte heer/mevrouw,

De afdeling wil graag met u in gesprek om deze negatieve ervaringen te bespreken. Als u wilt, dan bellen wij u persoonlijk op. Mail dan uw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl. Tenslotte kunt u uw ervaringen ook altijd bespreken met onze klachtenbemiddelaars. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 088 755 6208.

Medewerker Patiëntenservice

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.