Waardering van UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis - Utrecht op 30 mei 2011

4.2

Over het prikken bij het laboratorium van het WKZ het volgende. Meestal wordt er redelijk geprikt, de wachttijden zijn soms erg lang. Ik vind dat je beter bij het UMC kunt laten prikken want daar zitten veel meer prikkers dus de wachttijd is niet lang. Als je een uitzonderlijk slechte prikker hebt (het was echt een drama) en je klaagt hierover dan doet de specialist (endocrinologe) er niets aan. Met de opmerking dat 2 weken terug te lang is om te weten wie er geprikt heeft die dag. En ze vroeg ook of ik de leiding van het lab had gesproken. Nu heb je als klant helemaal niets te maken met de leidinggevende van het laboratorium en je kind vindt het heel erg als je boos wordt op zo'n figuur. Dus het is geen goed idee om iedereen maar aan te pakken bij zo'n ziekenhuis bezoek. Het was al traumatisch genoeg. Ik heb het idee dat er helemaal geen leiding wordt gegeven aan het personeel. Maw ze doen maar wat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.