UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis

Ziekenhuis

Lundlaan 6 3584 EA Utrecht
Deze locatie is onderdeel van UMC Utrecht

Waardering van UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis - Utrecht op 9 december 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Zwangerschap

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Tot nu toe (8 maanden in verwachting) vind ik de begeleiding van mijn zwangerschap onpersoonlijk, te medisch en weinig gericht op hoe ik me voel tijdens de zwangerschap. Er wordt een plan gemaakt voor je en daar heb je weinig inbreng in. Elke afspraak zie je een ander gezicht en de inzet van vooral mannelijke gynaecologen vind ik persoonlijk ook niet fijn. Sommige zaken bespreek je nu eenmaal liever met een vrouw dan met een man. Er kan nog veel worden geleerd van verloskundige-praktijken.

Reactie van/namens Ziekenhuis UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis - Utrecht

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het heel vervelend dat u de begeleiding van uw zwangerschap niet persoonlijk en te medisch ervaart. Wij komen graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren. Als u wilt, bellen wij u persoonlijk op. Mail dan uw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl o.v.v. ZorgkaartNederland en de datum van de waardering.
Natuurlijk kunt u uw ervaringen ook altijd bespreken met onze klachtenbemiddelaars. Ook zij horen uw verhaal graag. U kunt hen bereiken via 088 75 562 08.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.