UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis

Ziekenhuis

uit 41 waarderingen

Informatie over

Waardering van UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis - Utrecht op 11 juni 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Zwangerschapsvergiftiging

Specialisme

Verloskunde

Vanwege zwangerschapsvergiftiging en hellp opgenomen geweest, kindje geboren met 34+ weken en aansluitend aantal weken verzorgd op NICU en kinderafdeling. Zorg tijdens zwangerschap was goed, maar door de vele wisselende artsen en geen vaste arts hebben mijn partner en ik sterk het gevoel gekregen dat de achteruitgang in mijn toestand niet tijdig gesignaleerd is. Nazorg is tevens beperkt, herhaaldelijk met hoge bloeddruk naar huis gestuurd en tevens geen nazorg voor restklachten. Zorg voor baby op NICU was uitstekend (al was er elke dag de belofte dat baby mee naar huis kon, heeft uiteindelijk nog lang geduurd). Belachelijk dat je in deze tijd als moeder en baby gescheiden van elkaar bent (geen rooming in), is voor zowel baby als moeder erg ongezond.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.