Waardering van VieCuri, locatie Venlo - Venlo op 14 maart 2019

2.0
  • Bindweefselaandoeningen
  • Radiologie

Ik had een afspraak bij radiologie voor een echo in Venray. Helaas was ik mijn verwijsbrief vergeten. Er werd mij gevraagd de huisarts te bellen voor de verwijsbrief. Deze gaf aan dat radiologie mocht bellen op de overleglijn van de huisarts, maar die moeite wilde de assistente van radiologie niet nemen. Daar kon ze niet aan beginnen zei ze. Inmiddels was ik helemaal van streek omdat ik zoveel pijn had en al een hele tijd op deze afspraak had gewacht. De assistente was totaal niet behulpzaam. Uiteindelijk mocht ik van de radioloog toch komen voor de echo. Maar de manier waarop. De onvriendelijkheid van de assistente heeft mij erg gekwetst. De service, zorgzaamheid en begrip dat mensen in alle spanning misschien hun briefje kunnen vergeten, wordt totaal niet begrepen. Normaal ga je naar een ziekenhuis om geholpen te worden, en niet om overstuur te raken van een drama van een briefje wat vergeten was. Ik was op dat moment misschien zelf fout. Maar had wel meer begrip verwacht. De assistente van de huisarts deed er totaal niet moeilijk over om te communiceren met radiologie. Maar de assistente van radiologie vertikte het om met haar contact op te nemen.

Bent u of werkt u voor VieCuri, locatie Venlo? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.