Waardering van VieCuri, locatie Venlo - Venlo op 11 augustus 2015

• Voorhuidvernauwing
  • Urologie

Mevr. Yurdakul heeft mij op een zeer nette en proffecionele manier geholpen. Ik ben haar erg dankbaar voor de prettige manier van begeleiding. Minpuntje: Het personeel dat me van en naar de operatiekamer bracht. Op de heenweg hadden ze 'de foute persoon' naar de operatiekamer gebracht, waarna ik weer terug werd gebracht naar de afdeling. Een uur later was ik dan wel aan de beurt. Toen ze me voor de tweede maal kwamen halen werd er geen woord gezegd. De remmen werden eraf gehaald en ik werd weggereden. Ik was op dit moment nog een tijdschrift aan het lezen, maar had niet eens de tijd om het tijdschrift weg te leggen, zodoende heb ik tijdens het wegrijden mijn tijdschrift maar op de bijzettafel gesmeten. Op de terugweg van de Recovery naar de afdeling werd ik door twee andere personen terug gebracht. Het leek alsof ze of er helemaal geen zin in hadden, of dat ze de sneltrein moesten halen. Er werd zeer snel en bijna roekeloos met het bed gereden, dit heb ik als zeer onprettig ervaren. Punt 1, omdat ik op dat moment herstellende was van een operatie. Punt 2, ik had nog erg veel last, en de drempels en liften met zo'n snelheid overgaan stimuleerde dit niet echt. Verder ben ik door al het personeel, van receptie tot verplegend personeel t/m operatie personeel zeer bekwaam en netjes geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor VieCuri, locatie Venlo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.