Waardering van VieCuri, locatie Venlo - Venlo op 25 juni 2019

4.0
  • Artrose
  • Reumatologie

Wegens vermoedelijke artrose heb ik begin 2018, via een Orthopeed een röntgenfoto laten maken, waarna deze ook is besproken. Voor de zekerheid doorgestuurd naar een Reumatoloog om reuma uit te sluiten. Na ca. twee weken bij de reumatoloog geweest en aan de hand van de eerder gemaakte röntgenfoto bevestigde deze specialist, dat het geen reuma is. Hoewel ik duidelijk aangaf dat ik geen pijnstillers wilde, werd me toch een recept in de handen geduwd, welke ik daarna heb weggegooid. Totale tijdsduur ca. 5 a 10 minuten maximaal. Het hele jaar verder niks meer gehoord. In de sowieso duurste maand december krijg ik bericht dat mijn eigen risico plotseling op is, terwijl ik nog ca. €300,- zou hebben. Flinke rekening dus. De Orthopeed koste €180,- , maar de Reumatoloog durfde maar liefst €460,- te vragen. Grof schandalig. Heb ook nog een boze mail gestuurd naar de Zorgverzekeraar, maar deze kon er ook niets aan doen. Dus maar betalen en de mond houden. Dit is dus een duidelijke reden waarom de zorgkosten in Nederland de pan uit rijzen. Ik was echt furieus hierover.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor VieCuri, locatie Venlo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.