Waardering van VieCuri, Polikliniek Peel en Maas - Panningen op 20 februari 2018

2.2
  • Zwangerschap
  • Bloedprikken/afnamelaboratorium

heb je een afspraak staan voor de suiker test in de zwangerschap meld me aan de balie o mw. neem maar plaats in de wacht kamer. deze zit over vol om 8.30. alle dames aan de koffie om 8.55 wordt ik binnen geroepen o mw. u had gelijk geholpen moeten worden. ik zij ja dat melden ik voor aan de bali al maar die luisterden niet. vervolgens weet de prik dame niet welke codes ze moet hebben voor mijn test in te kunnen voeren. om 10uur zit weer al het personeel aan de koffie en loopt de wachtkamer weer over van de mensen die geprikt moeten worden

Reactie van/namens Medewerkers Peel en Maas en bloedafname

Geachte mevrouw,

dank voor uw terugkoppeling. Wij vinden het vervelend dat uw bezoek aan de afdeling niet naar tevredenheid was. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. Uw ervaring wordt besproken tijdens het teamoverleg. De informatie die u ons heeft gegeven, geeft ons de mogelijkheid het werk binnen onze afdeling te verbeteren.

Met vriendelijke groet

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor VieCuri, Polikliniek Peel en Maas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.