Waardering van Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 7 juni 2019

4.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig
  • Gynaecologie en Obstetrie

Aan de buitenkant een groot, imposant gebouw. Zodra je binnentreedt, een wirwar van afdelingen - en zeer lange wachttijden. De artsen die wel beschikbaar zijn, zijn nog niet beedigd, maar in opleiding. Alles moet afgestemd worden met de stafarts (waar wachttijden van langer dan 10 weken voor gelden). Ik ben doorverwezen voor onderbuik en onderrug klachten (gyneacologie). Ben helaas weinig verder gekomen.. En moet ná twee maanden wachten, alsnog naar een andere ziekenhuis. Een waist of time, en teleurstelling.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

geplaatst op 21 juni 2019

Dank voor uw review. Vervelend om te horen dat u geen prettige ervaring heeft gehad bij ons in het ziekenhuis. Wij komen graag met u in contact hierover en zouden graag wat meer informatie ontvangen. Heeft u hier ook behoefte aan, dan kunt u ons bereiken via zorgsupport@vumc.nl of via 020 444 0700.

Bent u of werkt u voor Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.