Waardering van Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 14 februari 2019

2.6

Al jaren patiënt hier, maar de laatste tijd voel ik me niet serieus meer genomen.Iedere keer een andere arts-assistent die alles alleen afhandelt, mijn oorspronkelijke behandelaar zie ik nooit meer. Het laatste jaar toename van de klachten maar ze doen er niets aan, geven weinig tot geen uitleg.Afspraken maken dramatisch, lange wachttijd. Je kunt via een beveiligde omgeving op de website in contact komen met je behandelaar of een afspraak maken, maar de laatste keren is er niet eens een reactie op gekomen. Hanteren ze een zwarte lijst of zo? Als je de poli belt is er een optie om je terug te laten bellen, dat is wel prima. Ik overweeg om over te stappen naar een ander ziekenhuis.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

geplaatst op 19 februari 2019

Bedankt voor uw eerlijke feedback. Wij komen hierover graag met u in gesprek. Heeft u hier ook behoefte aan, dan kunt u contact opnemen met ons via zorgsupport@vumc.nl en 020 4440700.

Bent u of werkt u voor Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.