Waardering van Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 12 september 2012

8.7

Ik kan niet anders dan lovend zijn over de ivf kliniek van het VU. Afspraken worden stip op tijd nageleefd, de medewerkers zijn bekwaam, zorgzaam en oprecht geïnteresseerd. Daarnaast liegen de resultaten er niet om: ze zijn de beste in hun vak, met de beste resultaten. Ik kan uit eigen ervaring spreken; ben momenteel zwanger van mijn tweede kindje. Beide uit cryo-preservatie na ICSI behandelingen. Minpuntjes zijn er natuurlijk ook. Beperkte aandacht voor de emotionele kant van het traject, het feit dat de mannen via de wachtkamer (en dus in vol zicht van alle wachtenden) moeten lopen met hun potje... kleinigheden vergeleken met het goede werk wat ze er verrichten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.