Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan

Ziekenhuis

De Boelelaan 1117 1081 HV Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Amsterdam UMC, locatie VUmc

Waardering van Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 29 januari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

MS

Specialisme

Neurologie

Mijn beoordeling betreft de MS Poli. Ik kan wel stellen dat vrijwel geen enkele stap normaal is verlopen. De 1e afspraak met grote moeite kunnen maken door allerlei miscommunicatie. Zelf 3-4x opnieuw bellen voor de eerste MRI (diagnose). 4-5x bellen om een medische verklaring te krijgen. Zelf maar uitzoeken welk medicijn het beste is. Elkaar tegensprekende specialisten die als gevolg daarvan ook verschillende behandelmethoden geven. Een pushende MS verpleegkundige die dingen roept als "je bent in ontkenning". Steeds weer afspraken van 10 minuten waarbij we het gevoel hadden dat we amper een stap verder waren. Al met al is de hele ervaring gewoon slecht.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

Het spijt ons dat u geen goede ervaring heeft met onze MS poli.Wij zorgen dat uw feedback terechtkomt bij de medewerkers van de afdeling. Heeft u daarnaast ook behoefte aan een gesprek, dan kunt u contact met ons opnemen via zorgsupport@vumc.nl of 020-4440700.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.