Waardering van Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 29 november 2012

3.3

Second opinion Afspraak neurologe omdat ik vergeetachtig en vele andere klachten heb door nah als gevolg van ongeluk. Ze zouden revalidatie raporten opvragen en de mri van flevo. Gelukkig had ik mij vrouw bij mij omdat ik het gesprek niet kon volgen. De 22jarige dame prate zo snel dat ik het niet kon volgen. De mri was niet aangekomen dus eventuele fouten of missers konden niet beoordeeld worden. Niemand die dat proces bewaakt!Ze konden ook prima zonder! Ik een tweede verwijzing voor hernia achtige uitstraling in mijn bovenbenen. Dat is helemaal niet behandeld en doordat we perplex waren en ik vergeetachtig ook niet op terug gekomen. Zonde van mijn afspraak en ik heb mijn kans op second opinion verspeeld. Ik overweeg een officiele klacht! Was ik toch maar naar het AMC gegaan! Diagnose we weten het niet en over meerdere jaren kan je pas zeggen wat blijft en wat weggaat is ook een goede diagnose! Maar niet zoekt u het maar uit met uw revalidatie arts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.