Waardering van Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 5 maart 2019

9.4
  • Keelkanker
  • Oncologie

Voor keelkanker behandeld. Prima oncologe die er helaas niet meer werkt. Aan alle kanten goed voorgelicht en zeer vriendelijk behandeld tijdens de heftige bestraling en chemo. De dames van de receptie beneden bij de bestralingsafdeling hebben door hun professionele en bijzonder patiëntgerichte inlevingsvermogen zeker bijgedragen aan onze goede ervaringen. Ook een coloscopie ondergaan ,een maagsonde geplaatst en hartstents. Veel afdelingen meegemaakt en overal is er goed geluisterd en adequaat gereageerd. Niets dan lof. En ja, soms flinke wachttijden, het is er ook heel druk.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

geplaatst op 12 maart 2019

Bedankt voor uw feedback en de mooie waardering voor onze collega's van de afdeling oncologie. Wij zorgen dat uw woorden bij hen terechtkomen.

Bent u of werkt u voor Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.