Dijklander ziekenhuis, locatie Purmerend

Ziekenhuis

Waterlandlaan 250 1441 RN Purmerend
0299 - 457457
Deze locatie is onderdeel van Dijklander Ziekenhuis

Waardering van Dijklander ziekenhuis, locatie Purmerend - Purmerend op 2 maart 2018

Specialisme

Cardiologie

Nooit meer dit ziekenhuis, na al slechte ervaring te hebben gehad met hun spoeddienst heb ik er nu weer 1 met hun cardiologie.Bij bellen voor een afspraak kreeg ik te horen dat een cardioloog eerst de aanvraag gaat beoordelen voordat ik een afspraak kan krijgen?.Nogal apart en iets wat ik erg raar vind, inmiddels heb ik de afspraken en ik kan dus een echo krijgen en de uitslag en daarna ben ik schijnbaar klaar?. Dit terwijl duidelijk is ik last heb met inspanning. Ik heb dan ook direct de afspraken afgezegd en naar een ander ziekenhuis gebeld, om daar zonder enig probleem direct een afspraak te kunnen maken en ik eerst met een cardioloog kan praten over de klachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijklander ziekenhuis, locatie Purmerend? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.