Dijklander ziekenhuis, locatie Hoorn

Waardering van Dijklander ziekenhuis, locatie Hoorn - Hoorn op 8 juni 2016

Overige aandoeningen

Specialisme

Neurologie

hallo na doorverwijzing door huisarts naar neurolooggeopereerd aan schouder nadien bijkomende klachten getintel doofheid in rechterarm en gezicht rechterkant dit word verergerd na dat ik probeer om normale werkzaamheden te hervatten... chirurg kwam met het antwoord misschien een lichte nekhernia/ verstoring in de zenuwbanen...tevens met het bewegen schouder een hoorbare en goed voelbare knak met verergering van tintelingen ( is normaal werd mij mede gedeeld ) zou het geknak nog over gaan ( geen idee en anders moest ik er mee leren leven)Na onderzoek neuroloog mri gedaan en 1 week later telefonisch de uitslag ontvangen Neuroloog ratelde aan 1 stuk door was tot de conclusie gekomen dat er niks verontrustend aan de hand/gevonden was en dat er een brief naar de huisarts zou worden gestuurd.dat ik voor verdere zorg bij mijn huisarts terecht kan.Ik vroeg hoe het kon dat er na het geknak in mijn schouder en na het werken een intensere pijn en prikkels zijn in mijn arm hand gezicht  ( dat wist hij niet  maar hij hoopte dat op langere termijn deze klachten gingen verminderen )  Ik werd gewoon snel afgescheept en er was weinig vragenruimte en daar komt bij niks verontrustends ...is er dan wel of geen beschadiging of iets anders waar men rekening mee moet houden Al met al vind ik het een gejaagd ziekenhuis en heeft de specialist  geen luisterend oor voor de patiënt

Reactie van/namens Ziekenhuis Dijklander ziekenhuis, locatie Hoorn - Hoorn

Wat naar dat u dit gevoel heeft overgehouden aan uw onderzoek en afspraken bij de afdeling Neurologie. Uw reactie hebben we doorgegeven aan het hoofd van de afdeling. Als u er verder over wilt praten, kunt u ook altijd contact opnemen met ons Zorginformatiepunt tel. 0229257613 of zorginformatiepunt@westfriesgasthuis.nl .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijklander ziekenhuis, locatie Hoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.