Waardering van Dijklander ziekenhuis, locatie Hoorn - Hoorn op 14 juni 2011

4.3

Ik ben 's nachts naar de huisartsenpost gegaan en deze stuurde mij naar de SEH vanwege een vermoedelijke blindedarmontsteking. Ik werd snel geholpen, omdat ik daar alleen was. Alles verliep naar wens. Vriendelijke en luisterende arts. Echter omdat er op dat moment geen echo gemaakt kon worden en mijn pijn nog te harden was, moest ik de volgende dag terugkomen voor een echo. Daaruit bleek dat ik een blindedarmontsteking had en ik moest meteen geopereerd worden. Echter vanwege omstandigheden moest ik eerst naar huis. Toen ik in de middag terug kwam had ik een andere arts. Deze zei dat er nog wel eens fouten met echo's gemaakt werden en omdat ik niet tegen het plafond vloog van de pijn er geen sprake was van een blindedarmontsteking. Ik kreeg te horen dat als ik het persee wilde ik de operatie wel zou krijgen want zij vonden opereren heel leuk. Er werd heel laconiek gedaan en gelachen om de situatie door zowel arts als assistentes. Ik ben weggegaan en maandag naar de chirurgie gegaan. Daar was een arts die mij netjes te woord stond en dat was de eerste keer. Hij had de echo bekeken en wat bleek dat er toch sprake was van een blindedarmontsteking, maar dat deze inmiddels ingekapseld was. Nu is het afwachten en mijn lichaamstemperatuur in de gaten houden. Dankzij deze arts heb ik de cijfers hoger gezet, anders was het veeeel lager uitgevallen. Ik voelde mij behandeld als een klein kind en werd vervolgens ook nog uitgelachen. Dit is niet goed te praten. * Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijklander ziekenhuis, locatie Hoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.